Skip to main content

leganya...

hai semua....

i'm back...dh la baru naik keja hari ni...internet pulak problem drpd pagi..dh senja2 ni plak baru ok..bosan betulla..dh takdak mood dh ni...igt nk balik je ni..ngantuk n letih..

so nantila aku letak gmbq pengantin ye...

Comments

Popular posts from this blog

2012

Selamat tahun baru 2012.. semoga semua dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki hendaknya...

Thn ni bertambahla sorang lagi anakku yg bersekolah... Kamilia mula bersekolah di Tahun 1. Semoga Ya akan membesar dan sebijak kakaknya... Thn ini juga mereka berdua akan belajar KAFA di Masjid berhampiran dengan rumahku... bermulalah rutin harian nya bermula dari jam 7.00 pagi hingga ke 1.30 ptg untuk sek keb dan 2.30 ptg hingga 5.30 ptg utk KAFA. Harap mereka berdua boleh membiasakan diri dengan keadaan ini...

Ibu akan cuba sedaya upaya untuk menyediakan kepeluan untuk kamu berdua... harap kamu berdua boleh belajar dalam keadaan yang sempurna dan selesa...

Aminnn......

warghhhhhh.......

sebelum tu nk nangis dulu....huhuhuhuhuhuhu
ok dah.... warghhhhh....handphone baru aku rusakkkk.....cik abe aku beli masa birthday aku...aku pn tak tau tel tu ada waranty lagi ke tak.... skrin dia terus blank....tp kalu bunyi sms dgq lg cuma xleh baca....mlm td abah aku tel leh ckp....terus aku ckp kt dia tel aku rosak....aku rasa something wrongla kat skrin diA...ada wayar yg putus kot....pening aku memikirkn.....rm yg akan melayang....

sabor je la yong....ni dugaan kecik ja...huhuhuhu

Bestnya Hari ni.............

Adik Danial

Kakak Dayana
Adik Ya

Salam semua....ari ni best sgt....tak payah nak terkejar-kejar n bersilat ngan anak2 aku (paham2 sendrik la kalu dh pagi2 tu....) berpeluh ketiak dibuatnya...nak tau nape???? sbb atuk n opah diorang datang...so budak2 tak pegi umah pengasuh dia...
Kamilia...anak aku yang no dua..( kalu bercakap mmg pandai..merajuk pn kuat)
ya : ibu, esok ya x nak pi umah mak (pengasuh dia) ..ya ngan danial nak dok ngan atuk ngan opah. ibu : ye lah...ikut suka ya la..tp nt kalu opah dh balik ya kena pegi umah mak tau... ya : iyer la...ya tau la..

Dayana si kakak.... kakak : ibu hari ni ibu amik kakak awal tau..
ibu: ya la...
kakak : kakak nk balik awal nk dok ngan atuk ngan opah..nt ibu ckp kat cikgu tau kakak nk balik awal...kalu ibu tak ckp siiiiiiapla ibu...(tu ayat wajib dia kalu nk bodek aku)
(biasanya dia balik pkl 5 ptg sekali aku balik kejer..)

Danial - adik kecik yang manja.....
Ni belum pandai ckp lg...perkataan yg dia selalu sebut babah..babah.. nak nak... tak tak (kata…