Monday, March 28, 2011

Kerja..

salam semua... just nak berkongsi ngan semua... Tugas aku di minggu yang baru..

Isnin 28/3/2011
hari yaang penuh dengan bermacam2 mood... pastu pulak isnin ku dimulai denga tugas pencatit minit... satu kerja yang boleh dikatakan bercinta nak buat...tapi nak buat macam mana dah mmg giliran aku... so nak tak nak kena la buat jugak... sebelah paginya ada pameran di SMK Seri Tualang... nasib aku tak kena pegi ..kalu tak mmg letih la... sbb sebelah petang kena amik minit mesyuarat pulak... berpeluh ketiak dibuatnya nanti...

Selasa 29/3/2011
Ada program motivasi anjuran BAKA ... tajuknya menarik jugak "Bila Lidah menuturkan kata-kata".. Dah lama sebenarnya tak pi motivasi ni...

Rabu 30/3/2011
Ari ni kena amik minit taklimat pagi pulok... dah la bulan ni aku amik 2 kali.. igtkan bulan depan nama aku xdak rupanya ada jugak... apa nak buat .... ken aikhlaskan hati ni...

Jadual untuk khamis ngan jumaat belum ada lagi... tak pasti kerja apa yang menanti...
hehehe...

Tuesday, March 15, 2011

sWeeT mEmOries...

Selongkaq2 harta benda jumpa la pic ni....Tetiba terasa rindu sgt suasana itu... Hmmm


Rakan-rakan @KKLW


Model BI dengan bosnya


En Hafiz bersama modelnya


Perhimpunan bulanan @INFRA - dari kiri Misslyn, Kak Erin, Kak Gayah, Kak Ruzi, Liza n Cik Cah


Tempat yang best untuk bergossip sampai bos datang ketuk pintu...heheheh

Tuesday, March 1, 2011

Ko igt Ko tu bagus sgt ker...

Ptg ni sessi melepaskan geram....Mmg geram sesgt kat seseorang ari ni...dia igt dia sorang je buat keje, orang lain tak buat... Ishish Mmg geram sesangat ni... Ada ke kita ty dengan elok dia jawap cam **m***g..... ish mmg hampeh betul... Nasib la kau lepas ni jgn harap aku nk ty ko.... Ko buatlah sendiri jgn harap aku nk tolong...

*sorry ter Emosi pulak.. tp nk jugak melepaskan geram..