Sunday, July 25, 2010

welcome....

dh lama laman sesawang ni berhabuk....takdak masa nk tulis....sebenarnya byk benda berlaku....tp tak sempat nk kongsi ngan kengkawan semua....dh tak tau nk mula dr mana...perasaan bercampur2....tensen, happy,bosan, meluat n byk lg...

tp yg paling mengganggu perasaan n emosi aku sekarang ialah miss perfectionist... asyik cari salah aku jer sekarang...aku pun tak tau...bukan salah aku pun... kalu yer pun cakap la depan2...aku naik opis dia takdk pun ckp apa2 tp bila aku kat opis aku pulak dia tel main pesan2 jer...padahal aku ada je kat situ...tapi aku rs la kan..ada orang yg mengadu ni... talam 14 muka.... takpa...satu hari nanti Allah akan tunjuk jugak sapa yg betul sapa yg salah....silap2 dia byr cash...takpa takpa Allah akan makbulkan doa org2 teraniaya...Amin...

Tuesday, July 6, 2010

6.7.2010

assalamualaikun dan salam 1 Malaysia...

chewah2 ayat standard kalu org bagi ucapan la ni...huahuahua...dh lama aku tak menulis...takdak idea n tak sempat nak buka pun blog kalu buka pun cuma baca blog kawan jer.. tambahan lg pulak kat opis takdak pc sendiri cuma tumpang je tempat org...kat umah lg la pulak tak dan nk belek..kalu belek je semua sibuk nk tgk la, nk main game la..mcm2...

ari ni macam2 berlaku...dah genap setahun WST 8675...duit pun terbang byq roadtax n insuran...pastu nk pi keje pagi td tgk2 tayar depan belah kiri kempis pulak...cammana ni...tel la cik kimi...nasib baik la belum jalan...perasan masa nk tutup pagar pg td...so tukar kete ngan cik kimi...dh la pagi nii aku plan nk pi klinik gigi...nk cabut gigi...lepas hantar Ya...aku terus la p klinik sbb dh lewat bukan apa aku takut ramai org jer..masa sampai dh pkl 8 lebih..tgk ada la 2-3 org...

lepas daftar aku pun tunggu nama panggil...bila dia panggil aku masuk...doc bius pastu dia suruh tunggu kat luar... dlm 10.20 nama panggil aku masuk...doc ty dh kebas ker..aku jawap dah..dia pun kuarkan playar dia n cabut...tiba2..gigi yg dia tarik tu pecah...dia kata akar tinggal kat dalam...dia pun buat macam2 la nk kuarkan akar tu..jalan terakhir dia kena potong gigi tu...siap pakai wiser lg doc tu...agaknya dia dh tak boleh kot dia panggil doc yg kat bilik sebelah...dgn kepakaran doc yg kat bilik sebelah tu dapatla dia mengeluarkan akar tu...dekat sejam gak la aku kat dlm tu..bila aku kuar bilik tu...semua org tegur aku...lamanya kat dlm makcik tu ty..ha'ah aku kata ada masalah sbb tu lama...sebelum keluar sempat lg doctor2 tu kata 'jgn serik ye datang sini dengan senyuman'...heheh terima kasih doktor...

so jagalah kesihatan gigi anda...kalu berlubang terus la pi tampal.... n kalu tak dapat dislamatkan terus cabut sbb doc tu kata kalu kita simpan gak gigi yg sakit terlalu lama nanti dia dah bersambung ngan tulangg susah nk cabut...