Wednesday, August 24, 2011

Tugas...

inilah antara tugas2 dilakukan di sini... dh setahun pindah sini... tp xdak pun pic semasa bertugas... hehehe.. time ni ada program bersama Pengusaha2 Shell Pahang.


Teman seperjuangan


Teman seperjuangan jugak...


Menunggu dan terus menunggu


Pameran


Penerima sumbangan

Monday, August 22, 2011

Penyeri hidupku...











Inilah wajah-wajah kesayangan hamba... yang membuatkan aku ketawa, menangis, tersenyum, teringat dan semuanya... heheheh... dah besar anak2 ibu... semoga anak2 ibu & abah menjadi anak soleh dan solehah...

Cameron Highland in memories....












Sebenarnya dh lama dh pegi... bulan 4 ari tu... mmg nekad nk join opismate pegi naik van... Danial ngan abah tinggal sbb abah tak nak pegi.. kalu abah tak dpt pegi mmg danial kena dok ngan abah... kalu tak mmg pengsan ibu nak mengejor danial...huhuhu.. takkpa yer danial.. nt danial besaq ibu bawa danial pulak yer... kalu abah tak nak ikut abah dok la umah sowang2... hihihi

Blog oh blog...

Time2 ni rasa dh malas nk berblog... org tulis blog awak punya masih di takuk lama... hhuhuhu... takpa akan di usahakan untuk mengupdate blog yang telah bersawang... huhuhu...