Skip to main content

Bestnya..

yea yea esok cuti...
korang nk pi mana cuti ni...
cik ct balik kch sambil menyelam minum air, jgn sampai lemas cik ct...
n happy holiday...
yana pulak nk balik kulim...ok take care ye..nati2 dijalan raya...kalu ada buah-buahan tempatan tu igtla kwn2 kt pjaya ni...bw bekal byk2 skit leh tumpang makan...

aku nk pi mana?? baru je balk kg...kalu ikutkn aku aku smbg je cuti sampai krismas tp en roke pulak spoil...tak leh cuti..opis dia takdak org pulak...so terpaksa la berkorban...kalu tak dok kt kg lg aku...

last2 dok ja menganga kat umah...melopong jer...kalu dok umah pulak keje aku asyik nk mkn ja..macam2 aku nk wat...janji ada bahan...kalu takdak pun aku buat jugak..taram je la...janji boleh mkn ...

tp kalu bab mengemas mmg aku surrender...aku mmg tak suka mengemas..kalu boleh aku nk suruh org kemaskan, boleh dk camtu...sbb tu la umah aku bersepah..nk buat cam manakn ..

kalu bab basuh kain pulak aku rajin...mmg basuh je la... tp bab nk lipat mmg aku malas..kadang2 berbakul2 kain tak lipat..yg mana boleh sangkut aku sangkut...yg kena lipat aku postpone dulu..hehe.. kalu angkat kain dijemuran aku mesti terus lipat...kalu tak mula lipat time tu maka akan berkepuk2 lah kain tersebut didalam bakul..lg byk bakul lg byk kain tak lipat..hehehe...

ish..ish..ish... tu lah aku.... hey yong bila nak berubah ni...

apa yg aku melalut ni... dh tersasar plak...

ok la...dok umah ker...p holiday ker...apa-apa pun kita tak pi opis kan...tu yg penting sebenarnya...tak payah nk pening2 tgk muka org2 yg bermasalah.. kalu kita duit byk tak payah keje kan...dok umah jer relax2...bila la nk sampai tahap tu...

Comments

Popular posts from this blog

2012

Selamat tahun baru 2012.. semoga semua dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki hendaknya...

Thn ni bertambahla sorang lagi anakku yg bersekolah... Kamilia mula bersekolah di Tahun 1. Semoga Ya akan membesar dan sebijak kakaknya... Thn ini juga mereka berdua akan belajar KAFA di Masjid berhampiran dengan rumahku... bermulalah rutin harian nya bermula dari jam 7.00 pagi hingga ke 1.30 ptg untuk sek keb dan 2.30 ptg hingga 5.30 ptg utk KAFA. Harap mereka berdua boleh membiasakan diri dengan keadaan ini...

Ibu akan cuba sedaya upaya untuk menyediakan kepeluan untuk kamu berdua... harap kamu berdua boleh belajar dalam keadaan yang sempurna dan selesa...

Aminnn......

Bestnya Hari ni.............

Adik Danial

Kakak Dayana
Adik Ya

Salam semua....ari ni best sgt....tak payah nak terkejar-kejar n bersilat ngan anak2 aku (paham2 sendrik la kalu dh pagi2 tu....) berpeluh ketiak dibuatnya...nak tau nape???? sbb atuk n opah diorang datang...so budak2 tak pegi umah pengasuh dia...
Kamilia...anak aku yang no dua..( kalu bercakap mmg pandai..merajuk pn kuat)
ya : ibu, esok ya x nak pi umah mak (pengasuh dia) ..ya ngan danial nak dok ngan atuk ngan opah. ibu : ye lah...ikut suka ya la..tp nt kalu opah dh balik ya kena pegi umah mak tau... ya : iyer la...ya tau la..

Dayana si kakak.... kakak : ibu hari ni ibu amik kakak awal tau..
ibu: ya la...
kakak : kakak nk balik awal nk dok ngan atuk ngan opah..nt ibu ckp kat cikgu tau kakak nk balik awal...kalu ibu tak ckp siiiiiiapla ibu...(tu ayat wajib dia kalu nk bodek aku)
(biasanya dia balik pkl 5 ptg sekali aku balik kejer..)

Danial - adik kecik yang manja.....
Ni belum pandai ckp lg...perkataan yg dia selalu sebut babah..babah.. nak nak... tak tak (kata…