Skip to main content
semoga semuanya berjalan lancar...Aminnnn...

Comments

  1. hai..xda la lagi bubuq kacang., serimuka..paling2 koman pun..betik dari kampung...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pening ...pening...

Kakak dh darjah 1 thn depan ...Kat mana nk transit kakak tahun depan ni..... hai peningnya pikiaq... ptg semalam blk opis ty kat tadika yadim presint 16 tu...bwh blok aku je...pasal nk transit kakak kt situ...dukacita dimaklumkan bahawa tmpt transit tu dh penuh...aku pn tak tau bila masa dia buka pendaftaran..kita pi tanya dh tutup...bukan apa kalu aku hntq kat situ balik sekolah je senang skit dia nk pi KAFA kt surau depan tu je hy beberapa langkah je... kalu aku hntq kt pengasuh yg jaga adik dia tu dia kena naik turun lift...risau pulak...takkan pengasuh tu nk hntq pulak nt sapa nk jaga budak2 kat umah...hehehe.. kalu aku balik umah tiap2 hari boleh gk....tp tmpt kerja aku ni byk kerja yg ad hoc n urgent...buatnya lewat tak ke susah pulak...tp utk pengetahuan semua (bg sapa yg x tau) sekolah anak aku ni ngan umah aku dekat sesangat x smpai 100 meter pn jalan kaki..kalu ty bas sek dia pun x nak amik budk yg dok kt situ... kuangkuangkuang.. betapa dekatnya...tapi tau2 je la kn anak aku

Serak2 basah....

aku rasa dh seminggu lebih aku batuk...dh ilang suara aku...yg tinggal suara serak2 basah kering jer... yg peliknya kat opis ja aku batuk...kalu kat umah tak pulak aku batuk..(mcm nk mc jerrr...heheheh) kalu leh amik mc 2-3 hari kn besst...minggu aku cam takder mood nk keje... sebenaqnya seminggu ni bonda aku mai umah aku...bestnya minggu ni mkn masakan mak...hehehe...nk ngada2 pun yer...tu yg rasa cam nk cuti seminggu jer...tp Alhamdulillah berjaya jugak aku bertahan sampai hari ni...org kata jgn ikut sgt perasaan tu...kalu aku cuti leh bw bonda pi jln2...tp nk bw pi mana...setakat alamanda n mydin putrajaya je aku lepas....bosan la pulak...kalu pi bangi n serdang takdak apa yg menarik...so tunggu je la mr roke balik jumaat ni... apa2 pun Terima kasih Mak sbb temankan kak yong seminggu ni....I Luv U mom ...

Selimut...

n3 yang confuse....heheheh Keadaan sejuk betul kt opis ni....sampai ke tulang2...hehehe...agaknya kesihatan aku yg tak mengizinkan kot....kepala pun meong jer...hidung pun tak selesa...ditambah pula kesejukan yg menyengat...nak pi klinik malas pulak nak kuar ... kalu tak leh amik mc...tu pun belum tentu dapat...huhuhu mata pun layu jer...terbayang tilam n bantal kt umah....last2 dok selimut ngan shawl je kt opis....malas nk ckp2 ngan orrg sekeliling...dgr je.... ari ni kakak ada kelas bahasa cina so aku kena amik lewat skit...dlm pkl 2.30 ptg. biasanya 1.15 dh balik..aku amik time off la sejam untuk hari isnin n selasa...so aku keje la time lunch ni..heheheh... ok la nk smbg wat keje blk nt tak siap plk...