Skip to main content
Assalamualaikum n salam 1 malaysia... fuhhhh dari last upadate April 2012... berabuk siott.. almaklumla bz tahap gaban.. tambahan pulak xdak tenet kt opis.. balik umah lappy plok bz.. so dok la tepengap blog ni.. hihi malam2 ni xdak apa la yg nk tulih.. saja ja buat come back.. ok cau dulu..

Comments

Popular posts from this blog

2012

Selamat tahun baru 2012.. semoga semua dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki hendaknya...

Thn ni bertambahla sorang lagi anakku yg bersekolah... Kamilia mula bersekolah di Tahun 1. Semoga Ya akan membesar dan sebijak kakaknya... Thn ini juga mereka berdua akan belajar KAFA di Masjid berhampiran dengan rumahku... bermulalah rutin harian nya bermula dari jam 7.00 pagi hingga ke 1.30 ptg untuk sek keb dan 2.30 ptg hingga 5.30 ptg utk KAFA. Harap mereka berdua boleh membiasakan diri dengan keadaan ini...

Ibu akan cuba sedaya upaya untuk menyediakan kepeluan untuk kamu berdua... harap kamu berdua boleh belajar dalam keadaan yang sempurna dan selesa...

Aminnn......

Bestnya Hari ni.............

Adik Danial

Kakak Dayana
Adik Ya

Salam semua....ari ni best sgt....tak payah nak terkejar-kejar n bersilat ngan anak2 aku (paham2 sendrik la kalu dh pagi2 tu....) berpeluh ketiak dibuatnya...nak tau nape???? sbb atuk n opah diorang datang...so budak2 tak pegi umah pengasuh dia...
Kamilia...anak aku yang no dua..( kalu bercakap mmg pandai..merajuk pn kuat)
ya : ibu, esok ya x nak pi umah mak (pengasuh dia) ..ya ngan danial nak dok ngan atuk ngan opah. ibu : ye lah...ikut suka ya la..tp nt kalu opah dh balik ya kena pegi umah mak tau... ya : iyer la...ya tau la..

Dayana si kakak.... kakak : ibu hari ni ibu amik kakak awal tau..
ibu: ya la...
kakak : kakak nk balik awal nk dok ngan atuk ngan opah..nt ibu ckp kat cikgu tau kakak nk balik awal...kalu ibu tak ckp siiiiiiapla ibu...(tu ayat wajib dia kalu nk bodek aku)
(biasanya dia balik pkl 5 ptg sekali aku balik kejer..)

Danial - adik kecik yang manja.....
Ni belum pandai ckp lg...perkataan yg dia selalu sebut babah..babah.. nak nak... tak tak (kata…